Musimpressiona’t3

Prélude à l`après-midi d’ un faune(1892-1894) ( preludi a la migdiada d’un fauno) .

Aquí veuràs com la música pot anar acompanyada d’ altres manifestacions artístiques:

Música amb acompanyament de pintures

  1. Quines temàtiques surten a les  imatges  ?
  2. Com són els colors i el traç ?
  3. De què ens parla la melodia ?
  4. Com relaciona el so i el color ?
  5. Quines sensacions et provoca aquesta audició ?
  6. Busca a la biografia quina intenció té el músic amb aquesta peça.

Prelude amb efectes de so incorporats a la música i a la imatge.

  1. Quins efectes de so reconeixes ?
  2. Com es col·loquen els efectes de so en una música o imatge ?
  3. Com enriqueixen  la música i la imatge ?
  4. Busca a la biografia del músic alguna dada relacionada amb la natura.
  5. Quins elements musicals destaquen en Debussy ?

Prelude és un poema simfònic per orquestra basat en una ègloga de Mallarmé. En aquesta ocasió és  interpretat per ballet clàssic de la companyia nacional russa i el famós ballarí Nuyerev com a protagonista.

  1. Quin animal representa el ballarí ?
  2. On creus que es desenvolupa l’ acció ?
  3. Com canvia el sentit de la música en aquest cas ?què ens vol expressar en Claude ?

Busca el significat de les paraules en negreta.

Biografia de Debussy. Wikipedia.

http://es.wikipedia.org/wiki/Claude_Debussy

Anuncis

24 responses to “Musimpressiona’t3

  1. michael i wang-yi

    video 1:Prélude à l`après-midi d’ un faune(1892-1894) ( preludi a la migdiada d’un fauno) .
    1. Surten moltes cases diferents i molts paisatges diferents.
    2. Són diferents colors vius .
    3. De com vivien abans en la epoca mitjana
    4. Es relacionen mot bé.
    5.Em provoca pau i armonia
    6.L’any 1912, Vaslav Nijinski, amb els Ballets Russes de Serguei Diaghilev, va crear sobre aquesta música l’L’après-midi d’un faune, un ballet revolucionari al món de la dansa, que va escandalitzar pels seus moviments tan a puritans socials (que qualificàven alguns pasos d’ell de “masturbació”) com a puristes de la dansa clàssica

  2. michael i wang-yi

    video 2:Prelude amb efectes de so incorporats a la música i a la imatge.
    1. Els ocells i el riu
    2. En el cant del ocells i el riu
    3. En pau i armonia
    4.Prelude és un poema simfònic per orquestra basat en una ègloga de Mallarmé. En aquesta ocasió és interpretat per ballet clàssic de la companyia nacional russa i el famós ballarí Nuyerev com a protagonista.
    5.el bosc i el riu

  3. Video 1:
    1 – La temàtica és del camp i el bosc.
    2 – Són tonalitats verdoses i colors vius.
    3 – És tranquila i és relaxant.
    4 – Debussy ha posat música a uns quadres que et donen la sensació de ser tranquils i relaxants com la música.
    5 – Puc posar aquesta música a l’hora de plàstica o a una estona que estigui molt nerviosa.
    6 – Debussy posava música a els poemes, aquestes poesies parlaven de la naturalesa.

  4. Video 2 :
    1 – Reconec el so d’ocells.
    2 – Primer, aconseguir la música , desprès agafar l’imatge posar-la en un power point i allà podem incorporar la música

  5. VIDEO 1
    La temàtica és la naturalessa, paissatges i pagesos.

  6. Vídeo 2:
    3- Enrriqueixen posant imetges de naturalesa amb sons d’ocells.
    4- Debussy, com que posa música a els quadres, eleguia quadres de natura. Per aixó moltes vegades la música té relació amb la natura.
    5- Destaca sempre un to tranquil, com de pau.

  7. Vídeo 3:
    1- El ballarí representa un fauno.
    2- En un bosc.
    3- La música canvia, primer és ràpida i desprès més lenta. Debussy ens vol expressar el dia a dia d’un fauno.

  8. Video I
    1. Les temàtiques és el camp i el bosc
    2.Són tonalitats verdoses .
    3.És tranquila i la melodia ens explica com són els paisatges i de la bellesa de la naturalesa .
    4.Es relaciona molt bé ja que el ritme melodia quedava molt bé amb les imatges.
    5.Els instruments musicals i les imatges impressionistes.

  9. Carlos i Cristian

    Video 1:
    1. Els temas són els paisatges, la naturalessa, els treballs del camp i la mar.
    2. Els colors són vius i amb molta illuminació i el traç es fi.
    3. La melodía parla sobre la bellesa del paisatge.
    4. Depèn del so i els colors (si els colors eren foscos la musica era suau i quan eran mes vius la musica era més animada)
    5. La música m’ha produit tranquilitat, pau, amor, serenitat i tristesa.
    6. Tenia l’intenció d’exaltar la bellesa d’aquests paisatges pictoòrics.

  10. 1-Surten:paisatges,naturalesa,mar,boscos…
    2-Els colors son vius,i le tras fi amb molta llum.
    3-La melodia ens parla de la bellesa de la naturalesa.
    4-Relacionava depèn el color i el so.
    5-Ens pot provocar pau,tranquilitat, amor, serenitat.
    6-Tenia la intenció de exaltar la bellessa d’ aquest paisatges pictorics.

  11. 1-Surten:paisatges,naturalesa,mar,boscos…
    2-Els colors son vius,i le tras fi amb molta llum.
    3-La melodia ens parla de la bellesa de la naturalesa.
    4-Relacionava depèn el color i el so.
    5-Ens pot provocar pau,tranquilitat, amor, serenitat.
    6-Tenia la intenció de exaltar la bellessa d’ aquest paisatges pictòrics.

  12. Video 1 :
    La temàtica és el paisatge i la naturalesa
    2-Els colors són vius i amb molta llum. El tras era fi.
    3-Parla de la bellesa de la naturalesa.
    4-Colors més foscos música més trista i colors més clars música més forta.
    5-Ens dona la sensació de tranquil•litat , pau i amor.
    6-Aquet cuadre té la intenció de exaltar la bellesa d’aquest paisatges pictòrics.

  13. Video I
    1. Les temàtiques és el camp i el bosc
    2.Són tonalitats verdoses .
    3.És tranquila i la melodia ens explica com són els paisatges i de la bellesa de la naturalesa .
    4.Es relaciona molt bé ja que el ritme melodia quedava molt bé amb les imatges.
    5.Els instruments musicals i les imatges impressionistes.
    6.la seva intenció era exaltar la bellesa d’aquests paisatges pictòrics.

  14. Marta.M, Min i Carla

    Video 1
    En aquest video els principals temes que s’hi veuen són els paissatges i la natura. Els colors són vius i també tenen molta llum. El traç és fi.
    Ens parla de la bellesa i de la naturalesa. De pent dels paisatges sona una melodia amb més ritme o melodia més lenta. Ens provoca la sensació de tranquil·litat, pau, amor, serenitat, dolsura… Ell tenia la intenció d’exaltar la bellessa d’aquest paissatges pictorics.

  15. VIDEO 1
    La temàtica és la naturalesa, paissatges i pagesos.
    Colors vius i molta llum i traç fi.
    La melodia ens parla de la bellesa de les imatges.
    Colors foscos música fluixa i lenta, colors clars música animada.
    La melodia ens ha semblat una mica estressant perquè es repetia molt el so i era molt fluixa i avorrida i tranquil·la.
    Tenia l’ intenció de exaltar la bellesa d’aquests quadres.

  16. VIDEO I
    -1-Els temes que surten són basicament quadres amb paisatges de naturaleza, com per exemple: camins de muntanya, rius i boscos.
    -2- Els colors són vius amb diferents tons de verds, i amb molt llum.
    El traç és fi.
    – 3- Aquesta melodia ens parla de la bellesa del paisatge.
    -4- Quan els paisatges són foscos la música es més greu, i quan el paisatge es viu la melodia es tranquila.
    – 5 – Em transmet pau , tranquilitat, serenitat i intriga.
    – 6 – Tenia l’intenció de exaltar la bellesa dels paisatges pictòrics.

  17. Vídeo 2
    1.Quins efectes de so reconeixes? Reconec el so d’un ocellet piulejant.
    2.Com es col.loquen els efectes de so en una música o imatge? Es col•loquen en un programa especial d’ordinador i pots ajuntar les 2 coses.
    3.Com enriqueixen la música i la imatge? Es col.loquen en un programa especial d’ordinador i pots ajuntar la música i les imatges.
    4.Busca a la biografia del músic alguna dada relacionada amb la natura.
    5.Quins elements musicals destaquen en Debussy ? Debussy feia música tranquil.la. Ideal per a un dia que estàs estressat.

  18. Vídeo 1: Musimpressiona’t 3
    1.La temàtica és de natura; boscos, camps i muntanyes.
    2.La majoria de quadres estan pintats amb colors vius, però en alguns quadres els colors son més apagats.
    3.La melodia ens parla de tranquil.litat.
    4.Una melodia serena amb paisatges de la natura em semblen una bona combinació.
    5.Provoca tranquil.litat i relaxant.
    Busca a la biografia quina intenció té el músic amb aquesta peça.
    Tenia l’intenció de posar-la a una música orquestral (D’orquestra).

  19. VIDEO 2. Musimpressiona’t 3
    1.Reconeixo el cant dels ocells.
    2.Els efectes de so els podem col.locar mitjançant programes informàtics.
    3.Els efectes de so enriqueixen la música i la imatge perquè tenen com més aspectes relacionats amb la natura.
    Busca a la biografia del músic alguna dada relacionada amb la natura.
    “Finalment, cansat de perseguir el temorós vol de les nimfes i les nàiades, sucumbeix a un son embriagador, en el que finalment pot realitzar els seus somnis en plena possessió de la naturalesa universal.” I què vol dir aquesta cita?

  20. VIDEO 3. Musimpressiona’t 3
    Quin animal representa el ballarí ?
    El ballarí representa a un tigre. N’esteu segurs? Visioneu el video.
    On creus que es desenvolupa l’ acció ?
    A un bosc o a una selva.
    Com canvia el sentit de la música en aquest cas ? què ens vol expressar en Claude ?
    La tonalitat de la música va de agut a greu i de greu a agut.
    En Claude ens vol expressar els seus sentiments.
    Poema simfònic: Un poema simfònic és una obra d’origen musical, de caràcter poètic o literari.

  21. Musimpressionat 3

    Video 1:
    Quines temàtiques surten a les imatges ?
    Surten molts paisatges de natura, de mar, rurals…
    Com són els colors i el traç ?
    Hi ha quadres de més color fosc i altres de un color més viu. El traç no és molt detallat.
    De què ens parla la melodia ?
    La melodia ens parla de tranquillitat , relaxament….
    Com relaciona el so i el color ?
    El so i el color es relacionen bé perquè transmeten una sensació de tranquil.litat.
    Quines sensacions et provoca aquesta audició ?
    La audició ens provoca sensació de tranquil.litat, de relaxació…
    Busca a la biografia quina intenció té el músic amb aquesta peça.
    Tenia l’ intenció de posar-la a una música orquestral (d’orquestra).
    Vídeo 2 :
    Quins efectes de so reconeixes ?
    Reconeixem el so de uns ocells que van cantant.
    Com es col.loquen els efectes de so en una música o imatge ?
    Es col.loquen efectes de so i de imatge amb programes informàtics.
    Com enriqueixen la música i la imatge ?
    La música enriqueix a la imatge per que dona més sensació de tristesa , alegria …
    Busca a la biografia del músic alguna dada relacionada amb la natura.
    Pot realitzar els seus somnis en plena possessió de la naturalesa universal.
    Quins elements musicals destaquen en Debussy ?
    Destaquen que Debussy tocava molts instruments.

    Video 3 :

    Quin animal representa el ballarí ?
    El ballarí representa a un tigre.
    On creus que es desenvolupa l’ acció ?
    L ‘acció es desenvolupa a un bosc.
    Com canvia el sentit de la música en aquest cas ?què ens vol expressar en Claude ?
    El sentit de la música canvia de fort a fluix i de suau a fort. Ens vol expressar que pot combinar les postures del home amb la música .

    J.Pablo i Noelia.

    Força bé!

  22. Marc, Natalia i Michael

    Video 1 :
    Quines temàtiques surten a les imatges?
    Surten camps, boscos , persones amb oficis de la natura, les persones no tenien detalls i també surten cases.
    Com son els colors i el traç?
    Els colors són clars i també hi ha llum.I el traç?
    De què ens parla la melodia?
    La melodia ens parla de tranquilitat, relaxació….
    Com relaciona el so i el color?
    Es relaciona la música es de relaxació i la imatge també.???No ho entencQuines sensacions et provoca aquesta audició?
    Ens porta a un lloc de molta relaxació i tranquilitat.
    Busca a la biografia quina intenció té el músic amb aquesta peça.
    La seva intenció és que la música vagi al ritme de la imatge i que la música defineix a la imatge.
    Video 2:
    Quins efectes de so reconeixes?
    Reconeixo el so dels ocells i altres animals.
    Com col.loquen els efectes de so en una música o imatge?
    Graven el soroll, després gràcies a l’ordinador ho ajunten tot.
    Com enriqueixen la música i la imatge?
    Fiquen animals que tinguin un so agradable, també amb paisatges bonics.

    Video 3:
    On creus que es desenvolupa l’ acció ?
    Sembla que en una cova, per la forma i per les roques.
    Quin animal representa el ballarí ?
    Sembla una jirafa.
    Com canvia el sentit de la música en aquest cas ?què ens vol expressar en Claude ?
    De fort a fluix i de fluix a fort. Ens vol expressar que pot combinar les pintures de l’home amb la música.

    Força bé, nois!

  23. Vídeo 1
    1) Quines temàtiques surten a les imatges?
    En el vídeo surtien imatges de camp amb rius.
    2) Com són els colors i el traç ?
    Eren colors vius i els què més sortien eren el verd,el blau,i el groc. Hi ha pinzellades.
    3) De què ens parla la melodia ?
    La melodia ens parla de la natura. És una melodia molt relaxant i tranquil.la ,fins que arriba a un punt que el to puja.
    4) Com relaciona el so i el color ?
    Quan hi havia una imatge fosca la melodia és canviava a una melodia trista.
    5)Quines sensacions et provoca aquesta audició ?
    De tranquil.litat de tristesa i era relaxant.
    6)Busca a la biografia quina intenció té el músic amb aquesta peça
    (Prélude à l’après-midi d’un faune en francès), basada en un poema bucòlic de Stephen Mallarmé que també va ser illustrat per el pintor impressionista Manet. I quina funció té?

    Vídeo 2
    1) Quins efectes de so reconeixes ?
    Reconec els efectes de so d’ un ocell i el del riu.
    2) Com es col.loquen els efectes de so en una música o imatge ?
    T’has de descarregar les imatges i la música.
    Després els poses en el Vídeo Maker.
    3) Com enriqueixen la música i la imatge ?
    Enriqueixen la música i la imatge amb el so del ocell i imatges de la natura.
    4) Busca a la biografia del músic alguna dada relacionada amb la natura.
    -Diana en el bosc.
    -Primavera
    Eren dos cançons que va composar sobre la natura.
    5) Quins elements musicals destaquen en Debussy ?
    Els elements musicals que destaquen són els de la natura.
    Podeu especificar un xic més?

    Vídeo 3
    1) Quin animal representa el ballarí ?
    El ballarí representa a una girafa.
    2) On creus que es desenvolupa l’ acció ?
    L’ acció es desenvolupa en una cova.
    3) Com canvia el sentit de la música en aquest cas? què ens vol expressar en Claude ?
    La música no canvia en tota la cançó. Claude vol expressar que estava trist.

    Força bé!

  24. Video nº1
    1.Quines temàtiques surten a les imatges ?
    Surten moltes persones a l’aire lliure.
    2. Com són els colors i el traç ?
    Surten molts colors clars el que més surt és el color verd.I el traç?
    3.De què ens parla la melodia
    Ens parla del camp , de la poble, la natura…Perquè hi ha arbres, animals..
    I com ens parla la melodia d’aquests temes?
    4. Com relaciona el so i el color ?
    Quan cambia la imatge la melodia es posa més greu.
    5. Quines sensacions et provoca aquesta audició?
    De alegria, tristesa….
    6. Busca a la biografia quina intenció té el músic amb aquesta peça.
    Pel poema Prélude à l’après-midi d’un faune extret d’un poema de Mallarmé.
    Video nº2

    1.Quins efectes de so reconeixes ?
    Reconec el so dels ocells i de l’aigua.
    2.Com es col.loquen els efectes de so en una música o imatge ?
    Jo crec que col.loquen els efectes de so amb una màquina de so.
    3.Com enriqueixen la música i la imatge ?
    La música dona més tranquil.litat a la imatge .
    4.Busca a la biografia del músic alguna dada relacionada amb la natura.
    Algunes de les seves obres estaven relacionades amb la natura.
    5.Quins elements musicals destaquen en
    Debussy?
    Debussy és un dels més importants compositors francesos i una figura central en la música europea.
    I què en destaqueu?
    Nois, algunes preguntes no estan acabades de contestar!Cal que llegiu bé el què us demanem!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s